2014(e)ko abendua 18, osteguna

Zortzigarren astea

Arratsalde on!

Nahiz eta egia ez iruditu, aste hau lauhileko honetako IKT-ko azkenengo astea izan da. Aurreko aste guztietan bezala saio teorikoan aurkezpenekin jarraitu dugu. Azkenengo bi aurkezpenak izan dira gaur, lehenengo taldeak PLE eta Mook-ei buruz azalpen oso zakona eman digute eta bigarren taldekoen aurkezpena oso dibertigarria eta desberdina izan da. Haien aurkezpena telebista programa baten modukoa izan da, klasean geundenei galderak egiten genizkigun, aukerak eman eta bat aukeratu ondoren egokiaren azalpena ematen zuten.

Saio praktikoari dagokionez, saio hau urteko laburrena izan da, izan ere irakasleak hamabietan alde egin genezakeela esan digu, eta normalean hirurak eta erdiak arte egoten gara klasean.
Saio honi hasiera emateko QR ( Quick Response Barcode)-ren inguruan mintzatu gara, link berezi honi esker informazioa modu askar batean eskuratu dezakegu.


Klasearekin jarraitzeko UNITAG programa landu dugu. Programa honen bitartez beste pertsona baten QR-a jarri dugu gure blogean. Horretarako nire klasekidearen blogaren link-a aukeratu dut, web orri horretan kopiatu dut eta nire blogera eraman dut.

Jarraian INFOGRAFIA eta EASELLY erabiltzen ibili gara. Lehenengoa irudi bakar batean testua, irudiak, grafikoak...txertatzeko erabiltzen da. Easelly programa erabilera berdina dauka. Programa hauek zailtasun maila handia dute Lehen Hezkuntzako ikasleentzat, nagusiagoentzak erabilgarria da. Bikoteka jarri gara eta programa hauekin irudi bat sortu dugu.


Azkenik klasearekin eta lauhilekoarekin bukatzeko, bideo bat ikusi dugu non honako kontzeptu hauek landu ditugun:
- Mook: Massive online course esan nahi du. Ikastaro irekiak dira eta gure kontura erabili ditzakegu.
- PLE: personal learning enviroment. Zenbait material gure eguneroko bizitzan erabiltzea, esaterako, whatsapp, mugikorra, prezzi...
-  LSM: learning management system. Ikaskuntza kudeatzeko sistema da.

2014(e)ko abendua 12, ostirala

Zazpigarren astea



Egun on berriro ere irakurleok!

Lehenengo ariketa eta klasearekin hasteko HOT POTATOES programa erabiltzen ikasi dugu. Programa hau jolasak egiteko erabilgarria da. Nire kasuan animalien inguruan gurutzegrama bat sortu dut.
Lehengo hitzak idazten dira, eta “añadir pista” sakatu behar da, hitz bakoitzari pista bat jarri eta jokoa sortuta dago. Hau gordetzeko hurrengoa egin behar da:
Crear página web>página web para navegador V6>guardar> publicar en hotpotatoes>crear cuenta demo

Saio praktikoarekin aurrera jarraitzeko PIXTON izeneko programa erabiltzen ibili gara.


Programa hau komikiak sortzeko erabiltzen da. Lehenik eta behin  kontu bat sortu behar duzu, doakoa dena. Behin hori sortuta komikiarekin hasteko pertsonai bat sortu behar duzu eta pasai bat aukeratu. Hori eginda komikia sortzen has gaitezke. 

Bigarren saio teorikoan ISSUE eta CALAMEÓ programak erabili ditugu. Bi programa hauek antzekoak dira eta ikasleek egindako lanak biltzeko erabiltzen dira. Adibidez ikasleak ipuin bat egin badute, ipuin guztiak programa honetara igo eta aldizkari moduan agertzen dira guztiak batuta. 

 Saio praktikoarekin bukatzeko podcast-en inguruan lanean jarri gara. Programa hau laugarren mailaik gora erabiltzeko egokia da. Honen bitartez hiztegigintza, ipuinak, musika... landu dezakegu. Honekin erlazionatuta dauden beste bi programa landu ditugu, klase erdiak bat eta beste erdiak bestea; Goear eta Poderato.
Niri goear programarekin egotea egokitu zait. Programa honen bitartez audioak entzun eta igo daitezke, horregatik binaka jarri gara eta mikrofono batez baliatuz audio batzuk grabatu ditugu eta goear-era igo dugu.

Saio honetan ikusitako programa guztiak niretzat berriak izan dira, beraz oso saio interesgarria iruditu zait.